Loading...

Jak naplno využít jednostránkový e-shop?

10.06.2023 08:13

Jednou z velikých výhod systému ExitShop je to, že pronájem platíte malou procentuální částkou z přijatých objednávek. Ti, kteří to považují za nevýhodu nebo dokonce kvůli tomu ExitShop odmítají a jeho cenovou politiku zesměšňují si neuvědomují jednu zásadní věc: V zákaznickém účtu můžete mít neomezený počet e-shopů neomezeném počtu měn a jazyků. Všechny objednávky z nich vyřizujete v jednom adminu a cena za pronájem systému se počítá procentuální částkou z objednávek ze všech e-shopů v účtu dohromady.
Zkuste si spočítat, kolik by stál třeba pronájem 6 e-shopů u Shoptetu. A to už vůbec nemluvím o tom jak je nepohodlné vyřizovat objednávky v šesti adminech. Znám to z vlastní zkušenosti, měli jsme dříve u Shoptetu šest e-shopů.
U ExitShopu nejsou výjimkou klienti kteří provozují kromě několika klasických e-shopů i několik desítek jednostránkových e-shopů. Ti by se u Shoptetu nedoplatili a dříve nebo později by se z toho zbláznili. (O výhodách jednostránkových e-shopů jsem psal v článku Jednostránkový e-shop). 

Jak tedy využít jednostránkové e-shopy naplno?
Můžete si vytvořit neomezené množství jednostránkových e-shopů, nechat je buď deaktivované nebo ještě lépe aktivní bez jakékoliv placené propagace  a ve vhodnou dobu je spouštět. Tak to děláme například s e-shopem Plážové tašky  . Spící obchod, který negeneruje objednávky vás nic nestojí.

Kdo se podíval na e-shop Plážové tašky si možná povšiml, že je provozovaný na doméně www.babina.cz , která významově nijak nesouvisí s prodávaným sortimentem. 

To je další výhoda cenové politiky ExitShopu, ze neaktivní e-shopy nic neplatíte, tak si můžete předpřipravit několik jednostránkových e-shopů do zásoby na univerzálních, nic neříkajících doménách (máme takhle například domény lalala.cz a 123nakup.cz, nebo na doménách vázajících se k určité události , např. doména fajnvanoce.cz). V okamžiku kdy vznikne po určitém zboží poptávka, třeba na základě televizní reklamy nebo nějaké nepředvídané události jako byl covid, spustíte předpřipravený jednostránkový e-shop doslova během několika minut, nasadíte PPC reklamu a vyděláváte. Když událost pomine, e-shop uspíte a příště na té univerzální doméně budete prodávat něco jiného.

Jednostránkový e-shop je jedna z mnoha výhod, které odlišují ExitShop od ostatních e-shop systémů.

A nakonec tradiční výzva k akci (call to action):
Nebudete-li vědět jak jednostránkové shopy vytvářet a provozovat, ExitShopák vám s realizací pomůže, tak jako třeba nedávno majiteli e-shopu Srdce oceánu